ДНЗ Оксанка

ДНЗ Оксанка

Патріотичне виховання




Одним із завдань дошкільної освіти, визначених у статті 7 Закону України «Про дошкільну освіту» від 11 липня 2001 р. № 2628-Ш, є виховання у дітей любові до України, шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу.


Розмірковуючи над тим, як ефективно ознайомлювати дітей та їхніх батьків з національною культурою, як домогтися формування національної свідомості у дітей, як пробудити до життя національні традиції, національний дух нашого народу, вихователі КДНЗ Вербківського дитячого ясла-садка "Оксанка" вирішили розпочати цю роботу зі створення національних куточків у групах.
Національний куточок облаштований у вікових групах – один з основних компонентів життєвого простору, що сприяє формуванню національної свідомості у дітей дошкільного навчального закладу

Аналізуючи наповнення та оформлення національних куточків у групах відмічено, що всі вони розміщені у світлому, зручному для огляду місті, візуально відокремлені від ігрових центрів. Експозиція національних куточків не переповнена, постійно змінюється та поповнюється.
Важливим критерієм національних куточків є їх естетичне оформлення. Особливо заслуговують на увагу естетичність національних куточків .

З метою забезпечення дошкільного навчального закладу матеріалами з питань формування основ національної свідомості дошкільника, знань про державну та національну символіку України в методичному кабінеті закладу зібрано:
науково-методичну та художню літературу, нормативно-правові документи з питань громадянського виховання, програми, навчальні посібники з українського народознавства, методичні розробки, картотека статей, кращі конспекти занять, сценарії свят та розваг;
демонстраційно-ілюстративний матеріал: папка «Державні символи України», мапа України та її макет, вироби народних промислів України, альбоми-папки «Промисли і ремесла України», «Символи-обереги України», «Обрядовий календар», «Народна мудрість»;
фотоальбоми: «Київ – столиця України», 
« Про українське козацтво» та багато іншого.

У вікових групах розроблено перспективно-календарний план роботи на навчальний рік, у яких відображено роботу з ознайомлення дітей з українською національною культурою, традиціями та обрядами.
Здебільшого така робота проводиться під час занять з художнього читання, мовленнєвої, зображувальної та еколого-валеологічної діяльності.
У всіх перспективно-календарних планах закладу відмічено планування ігрової діяльності дітей з використанням народознавчого компоненту (народні рухливі та дидактичні ігри).
Заслуговує на увагу відб


Комментариев нет:

Отправить комментарий